GY.I.K

Összeszedtük nektek a legfontosabb információkat, amik érdeklődés, megrendelés, szállítás esetén gyakran felmerülnek. Ha mégsem találnád meg a választ valamely kérdésedre, keress minket bizalommal elérhetőségeink egyikén.
Hogyan regisztrálhatok?
Kattintson a jobb felső sarokban található "BELÉPÉS" vagy "PROFIL" ikonra és a megjelenő ablakban kattintson a "REGISZTRÁCIÓ" gombra, majd töltse ki az űrlapot!
Mire kell figyelnem a regisztráció során?
- Mindig valós adatokat adj meg!
- Regisztrációkor add meg a teljes neved. Nem áll módunkban elfogadni és számlázni becenevekkel, vezetéknév nélkül leadott megrendeléseket. Ilyen esetben felvesszük veled a kapcsolatot e-mailen vagy telefonon.
- Regisztráció előtt ellenőrizd az e-mail címed és a telefonszámod, hogy bármilyen probléma esetén el tudjunk érni téged.
- Fokozatottan figyelj a számlázási és szállítási adatokra (irányítószám, település, utca, házszám, egyéb). A helytelenül megadott adatok kiszállítási problémákat és késedelmeket okozhatnak. A tévesen megadott adatok miatt felmerülő szállítási problémákért nem vállalunk felelősséget!
Egyszer már regisztráltam, de nem tudok belépni. Mi lehet ennek az oka?
- Elírtad a jelszót. Megoldás: ellenőrizd, hogy a kisbetű-nagybetű váltó nem maradt-e bekapcsolva a billentyűzeten! Kapcsold be a jelszó megjelenítést, hogy ellenőrizni tudd a begépelt karaktersorozatot!
- Rosszul emlékszel a jelszóra. Megoldás: kérj új jelszót a megjelenő ablakban az "ÚJ JELSZÓ KÉRÉSE" gomb megnyomásával!
- Elírtad az e-mail címet a belépési kísérlet során. Megoldás: ellenőrizd a bevitt e-mail címet. (Gyakori hiba pl. a gmail.hu a gmail.com helyett.) Ebben az esetben fordulj hozzánk elérhetőségeink egyikén!
- Másik e-mail címmel regisztráltál. Megoldás: ha több e-mail címmel is rendelkezel, akkor próbáld ki valamelyik másikat!
Kértem új jelszót, de nem kaptam semmit. Mi lehet ennek az oka?
- Rossz e-mail címre kérted az új jelszót.
- Tele van a levelező fiókod és nem tudsz több levelet fogadni. Megoldás: Töröld ki a régebbi leveleket!
- A jelszót tartalmazó levél a "spam" mappába, vagy a promóciós mappába került. Megoldás: Nézd át a spam vagy promóciós mappákat (levelező rendszertől függően). A levelet tedd át innen a levelező rendszer beérkező leveleket tartalmazó mappájába. Mivel a levelezőrendszerek többsége "tanuló rendszer" 1-2 alkalom után erre már nem lesz szükség.
- Elírtad az e-mail címet a regisztráció során. Megoldás: Gondolj vissza arra, hogy a regisztráció vagy a megrendelés során kaptál-e levelet tőlünk! Ha nem kaptál, akkor majdnem biztosan rosszul adtad meg az e-mail címed a regisztráció során. Ebben az esetben fordulj hozzánk elérhetőségeink egyikén!
Leadtam egy rendelést, de semmilyen értesítést, vagy visszaigazolást nem kaptam. Hogyan lehetséges ez?
- Tele van a levelező fiókod és nem tudsz több levelet fogadni. Megoldás: Töröld ki a régebbi leveleket!
- Az értesítés a "spam" mappába, vagy a promóciós mappába került. Megoldás: Nézd át a spam vagy promóciós mappákat (levelező rendszertől függően). A leveleinket tedd át innen a levelező rendszer beérkező leveleket tartalmazó mappájába. Mivel a levelezőrendszerek többsége "tanuló rendszer" 1-2 alkalom után erre már nem lesz szükség.
- Elírtad az e-mail címet a regisztráció során. Ebben az esetben fordulj hozzánk elérhetőségeink egyikén!
Kuponkódot kaptam. Hogyan tudom érvényesíteni?
A kuponkódot a kosár oldalon a MEGRENDELÉS ÖSSZEGZÉSE alatti "KUPONKÓD” mezőben kell megadni pontosan úgy, ahogy az az akciós leírásban szerepel (kis- és nagybetűk is számítanak). Ezek után a "TOVÁBB" gombra kattintva kell érvényesíteni. Az érvényesítés után a kosárban lévő értékből automatikusan levonódik a kupon által igénybevehető kedvezmény. Amennyiben a kuponkódot a megrendelés összegzésénél elfelejtetted megadni, akkor „VISSZA” gombra kattintva még lehetőséged van pótolni. A megrendelés leadása után a kuponkódot már nem lesz lehetőséged beírni, illetve utólag mi sem tudjuk számodra érvényesíteni.
Ha elküldted a rendelést, de a kuponkódot elfelejtetted beírni, akkor kérlek, jelezd ezt felénk. Ebben az esetben lehetőséged van töröltetni a megrendelést és újból leadni kedvezményes feltételekkel.
Felhívjuk a figyelmed, hogy a megrendelés számlázása automatikusan történik, ezért a MEGJEGYZÉS rovatba beírt kuponkódot NEM áll módunkban elfogadni! Ebben az esetben a kedvezmény nem kerül levonásra!
Hogy tudok pontokat gyűjteni?
A pontgyűjtéshez regisztráció szükséges. Regisztráció után minden megrendelésnél a pontok jóváírásra kerülnek a virtuális számládra.
Hogy tudom érvényesíteni a pontkat?
A pontokat min. 10.000 Ft feletti megrendelés esetén lehet érvényesíteni. A rendeelés véglegesítése előtt, a fizetési feltételek alatti mezőben megjelenik a pontfelhasználás opció.
Mikor igazolják vissza a megrendelésem?
A megrendeléseket akkor igazoljuk vissza, amikor a feldolgozás során megbizonyosodtunk afelől, hogy van elegendő termék raktáron és a kiszállításhoz is rendelkezünk minden szükséges információval. A visszaigazolás a megrendelés beérkezésétől számított 24 órán belül megtörténik abban az esetben, ha az azonnal teljesíthető. A 24 óra munkanapokra vonatkoztatva értendő. A rendelés leadását követően küldött automatikus e-mail NEM VISSZAIGAZOLÁS, hanem csak egy értesítés arról, hogy a rendelés leadása sikeres volt és a rendszer rögzítette azt.
A csomagot a megrendelés visszaigazolásának napján adjuk át az Ön által választott szállító partnernek. A csomag átadásától számított szállítási időket a szállítási módoknál találja meg: SZÁLLÍTÁS Amennyiben a csomagok kiszállításában bármilyen átmeneti probléma, vagy késedelem merülne fel, arról a webáruház több pontján külön figyelmeztetést helyezünk el, mint például a kosár oldalon felül, a Szállítás oldalon felül, a Belépés oldalon felül.
A rendelések gyorsabb feldolgozhatóságának érdekében a számlát e-mailben - kinyomtatható formában - küldjük el a regisztráció során megadott e-mail címre a csomag összekészítésének napján. Amennyiben nem találja az e-mail fiókjában, akkor nézze át a spam vagy promóciós mappákat (levelező rendszertől függően). A számlát tartalmazó levelet tegye át innen a levelező rendszer beérkező leveleket tartalmazó mappájába. Mivel a levelezőrendszerek többsége "tanuló rendszer" 1-2 alkalom után erre már nem lesz szükség.
Nem sikerült a bankkártyás fizetésem, mit tegyek?
Ezen fizetési opció választása esetén a megrendelés véglegesítése után az oldalon kattints a FIZETÉS gombra, ami átirányít téged a BARIONOS fizetési platformra, ahol megadhatod az adataidat.
Sikertelen fizetés esetén a rendszer egy automatikus e-mailt küld, hogy a bankkártyával történő kiegyenlítés hibára futott. Megoldás: Keress minket elérhetőségeink egyikén (info@lashesbylove.hu, +36703110011) ahol egyeztetés után lehetőséged van a fizetési módot utánvétre vagy előre utalásra módosíttatani. Ellenkező esetben a megrendelésed törlésre kerül!
Ha mégis bankkártyás fizetési módot szeretnél, de hibára futott, a megrendelést újból le kell adnod.
Miért futott hibára a fizetés?
- A megrendelés véglegesítése után nem kattintottál a FIZETÉS gombra.
- Nem vártad meg, hogy befejeződőn a tranzakció és kiléptél az oldalról.
Amennyiben ezt az e-mailt nem találja a fiókjában, akkor nézze át a spam vagy promóciós mappákat is (levelező rendszertől függően). Az e-mailt tegye át innen a levelező rendszer beérkező leveleket tartalmazó mappájába. Mivel a levelezőrendszerek többsége "tanuló rendszer" 1-2 alkalom után erre már nem lesz szükség.
Mi történik, ha előre utalás esetén nem utalom el a rendelés értékét 3 napon belül?
Ha a megrendelés leadásakor előre utalást választottál, egy visszaigazoló e-mail küldünk neked a banki utaláshoz szükséges adatokkal. A rendelést csak az összeg beérkezése után kezdjük el feldolgozni és kiszállítani.
Ha az összegnek 3 napon belül nem érkezik be, a megrendelés törlésre kerül!
Sérült a csomag, amit a futár hozott, vagy sérült terméket találtam a csomagban. Mit tegyek?
Az áru érkezésekor ellenőrizd a csomagolás sértetlenségét. Ha a csomagolás sérült, írj minőségi kifogást a szállítólevélre a szállítónak, és haladéktalanul ellenőrizd a magát az árut is.
Ha az áru is sérült, írj egy fenntartást a szállítólevélre a szállítónak, amelyben kimondod, hogy a csomagolás és az áru is sérült, és nem vagy köteles azt átvenni. Átvételkor, amennyiben valamely termék sérült, 3 munkanapon belül jeled az alábbi elérhetőségek egyikén: info@lashesbylove.hu, +36703110011.
Az átvételtől számított 3 munkanap után terméksérüléssel vagy termékhiánnyal kapcsolatos jótállási bejelentést NEM tudunk elfogadni!
Amikor kibontod a csomagod és nem találsz meg mindent, akkor kérjük, hogy az összes többit is bontsd ki, mert előfordulhat, hogy a kisebb termékek becsúsznak a nagyobb termékek közé.
Mit tegyek, ha mégsem tudom átvenni a csomagot a kiszállítás napján?
Esetleges kiszállítási cím, dátum módosítás kapcsán kérjük, keresd közvetlenül a futárszolgálatot, akik hamarosan felveszik Veled a kapcsolatot az érkezés pontos időpontjával kapcsolatban.
FIGYELEM! A futárszolgálatok e-mailjei több esetben a SPAM/PROMÓCIÓK mappába kerülnek! Kérjük ezeket a mappákat is ellenőrizd!
Mi történik, ha többször nem veszem át a csomagot?
Minden át nem vett csomag esetén értesítő e-mailt küldünk. Többszöri csomagátvétel megtagadása esetén viszont már nem lesz lehetőséged utánvéttel kérni a megrendelést, csak előre utalással tudjuk majd kiküldeni az összeg beérkezése után.
További kérdésével kapcsolatban kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat a +36703110011 telefonszámon vagy írjon nekünk az info@lashesbylove.hu e-mail címre!